MålarMadde

Nu är jag hemma! Vaknade vid 10-tiden, cyklade ner till ICA i spöregnet för att handla mat till ridlägret som var på klubben. Kommer hem och inser att vi inte har någon el. Elbolaget hade någon sorts service av något slag på något mellan 10-11 så de var tvungen att kapa elen. LIIIITE panik jag fick då eftersom jag skulle ha maten klar till 11-12 tiden. Dock hann jag få maten klar till halv 12 så det var ingen panik men ändå haha!
   
Precis när jag var klar ringde Hanna-Karin och frågade om jag var intresserad av att hjälpa henne att måla i hennes blivande lägenhet och självklart var jag det. Jag älskar att måla. Jag började att måla listerna medan HK målade den halvan av taket som var kvar. Jag gick sedan över till att måla murstocken som fanns i rummet medan HK Målade över alal springor som hon inte hade kommit åt med rollern. Imorgon eller så fort som möjligt ska vi tapetsera istället. Sen är det bara slipa golvet och lacka det sen är det klart! :D (iaf med sovrummet och själva stora rummet) Känns otroligt roligt att få hjälpa till med detta, att vara lite aktiv så att säga hehe! Dessutom är det roligt att träffa HK för det är inte ofta man bara umgås och pratar annat än hästar och så som det annars blir :)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0