Trött

shit vad trött jag är. Jag är trött mest hela tiden nu för tiden känner jag. Skulle kunna ligga i sängen hela dagarna. Vet inte vad som är fel egentligen haha. Jag har aldrig haft problem med att somna på kvällarna om man säger så haha men nu är det som sagt liiiite överdrivet. Hoppas det går över ;)

Nu är klockan snart halv 2 och då kommer Emma med hunden/hundarna. Vi ska väl gå en promenad. Ska bli skönt även om jag gärna hade sovit nu haha! Kan ta det när jag kommer hem igen då. Ska visa er dagens outfit också! Men det får bli när jag kommer hem igen.

puss på er

Postat av: linnea

MEN MADDE HAHAHAHAHAHHA DE SOM STÅR DÄR HANDLAR FAKTIST INTE OM ERIK HASSLE HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!

2009-07-06 @ 15:39:36
URL: http://linnealundstroem.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0