Torsdag


Idag är det torsdag, sjukt vad veckorna går fort.
Jag blir fan rädd. Snart sitter man här igen fast om ett år framåt, utan att man ens hinner att märka det. EHM kanske iiiinte riktigt så fort men det skulle vara nice, då skulle ett år till av högskolan vara avklarad ;) Nej men skämt å sido, det är inte bara jag som tycker saker och ting går för fort right?

Dagens planer är typ såhär. Måla staket och gärna träna. Dock vet jag inte om det kommer vara soligt hela dagen eller regn imorgon så jag ska kolla vädret hehe. Sen vet jag inte om det är så smart att träna då man hostar som en galning och då jag ändå ska börja rida på heltid igen till veckan. En funderare på det där asså ;)

Ehm har egentligen ingenting mer att säga (skriva ) nu men det kommer fler inlägg under dagen då jag är på riktigt skrivhumör kan jag säga. Kan bli både det ena och det andra känner jag haha!

Ha en bra dag sötnosar så hörs vi något mer i hope !
kram

Postat av: TOBBE

Vart tränar du kvinna?!

Har någ mina funderingar :D

katten väkte mig i morse när hon lekte med sin svans, och det hördes. nästa gång ska jag hämnas på hon när hon sover så djupast :D haha.



2009-07-30 @ 18:23:46
URL: http://veteran.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0