Tårtor, kalas och crusing


Idag är det ju lördag den 18 juli
och det är även Freddes födelsedag så Grattis till honom :D Det innebär fest ikväll och det är även crousing i Hudik ikväll vilket innebär mer fest haha. Jag har dock inte bestämt mig ännu om jag ska dricka eller vara nykter. Onödiga kalorier och onödigt med huvudvärk och skit men tråkigt att vara ensam nykter när 40 pers till dricker hehe. Lutar mer åt nykterheten faktiskt haha. Jag har ju alltid syrran ;)

Vad ska ni annars göra då? Ska någon på Diggiloo i Biskopsgården då? Jag hade gärna åkt dit men eftersom det är fest och så ikväll och jag såg igår så får det vara. Det blir fler gånger ;)





finns det något godare än tårtor? Min favorit är chokladtårta haha men de mesta går ner ;)

Postat av: janni

sv: haha vad jobbigt :o !!

jag ska på diggiloo i skurup, båstad, båstad, (kanske den tredje i båstad också) och i sthlm :) hoppas du kommer till sthlm så vi ses :D

2009-07-18 @ 16:26:34
URL: http://glife.com/janni


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0