Ridning


Sofia med hennes häst :)

Nu ni mina vänner (eller läsare? ) ska jag skriva lite snabbt innna jag måste dra. Ska till Sundsvall med Sofia och hämta en sadel. Jag kanske ska köpa mig ett par nya ridbyxor också. Efter Sundsvall ska vi rida Sofias hästar. Ska bli nice att rida igen ska ni veta. Tänka på något annat :) Ja jag får se när jag bloggar nästa gång. Om det är efter inköpet eller ridningen :)

ha det så bra allihopa!
kram

Postat av: Deniesé

sv. hahahahhaha jag hade absolut inte tänkt säga nått till ola om det så det lär ju inte ske hoppas ja! hahahah för du lär ju inte säga nått heller , eller hur? hahah xD

2009-07-14 @ 12:23:47
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Husmusen

Vissa saker kan man ju inte låta bi att mistolka öven fasten man vet vad du mena egentligen ^^

2009-07-14 @ 16:12:02


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0