Rachel Zoe


Sitter och kollar på reprisen av Rachel Zoe project. Rachel är en av de största stylisterna i Usa och jag tycker att hon är grymt fin och hon hittar grymt fina kläder och så vidare. Hon är en smart affärskvinna och inte en dryg rikemansbrud som jag trott när man sett bilder på henne i pressen. Det är verkligen ett bra program ifall man gillar mode och styling :)

Har ni sett det? Vad tycker ni`? Är på trean nu ifall ni vill se :)

Postat av: TOBBE

Sv: vart överraskad att det var just du som skrev :D får man fråga hur du hittade mig? bloggportalen?! nyfiken bara! ;)

Jag menar christian Olsson! gick samma klass med mig på HIT..! Andra året redan med dina studier? wow :D aa det går galet fort :D Huvudsaken är att du trivs med det gör :D

nej jag jobbar inte, det är jävligt svårt att hitta jobb nu, och i hudiksvall. men jag har varit nära på att få jobb hela tiden:O men det är alltid nån som får det förre mig.

japp jag bor kvar i glada hudik :D

Ja det var rätt länge sen man såg dig med madde ska du veta:D

kanske träffas nån gång?!

Allt bra med dig då?!

2009-07-26 @ 22:32:11
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: TOBBE

kanske är fjantigt om jag började blogga. men jag kände att jag ville göra nånting annat som var lite speciellt. och jag ville verkligen visa vem jag var, + att killar kan även blogga, du kan ju se hur det går för mig? :D går redan framåt och har inte äns bloggat i 2 veckor :D jag skriver varje dag, och är alldeles för mkt aktiv :D

hoppas du får en fortsatt trevlig dag ikväll Madde. ta vara på dig, så hörs vi snart igen. Har lagt till dig ändå så ;)

kramar

2009-07-26 @ 22:34:51
URL: http://veteran.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0