Grillfest i Stocka

   
Igår var det fest på schemat. Jag var sjukt laddad eftersom jag inte hade festat på flera månader. Vid 5 tiden hämtade Sofia upp mig så vi åkte hem till henne och det var första gången jag var där faktiskt. Sjukt fint var det iaf och jag är lite avis på henne faktiskt ;) Hon gjorde sig iordning och vid 7 tiden åkte hon jag och Patrik fyrhjuling upp till Fredrik där festen skulle vara. Grillarna var igång så det var bara att lägga upp maten på grillarna. Jag hade med mig laxfilé och sojakorv. Nej jag har inte blivit vegetarian men jag är så less på kött just nu haha.

Josse och gänget hade dukat upp med ett stort långbord som alla satt vid och vi hade turen att bli klar med maten samtidigt så att alla käkade samtidigt. Det var mysigt ska ni veta :) Vi käkade god mat och drack gott och snackade gamla minnen och allt möjligt. Jättekul var det verkligen. Sedan råkade Singstar komma fram och det var ju en hökdpunkt. Nu var dock inte alla med som jag hade hoppats hahah men många sjöng iaf och det var kul hehe!
   
Vid 12 tiden började folk dra sig hemåt och jag och Josse gick hem till henne. Jag fick sova där hos henne eftersom jag inte hittade någon chaffis hem hehe. TACK JOSSE !!! Vi satt och snackade minnen och allt annat i flera timmar medan vi fikade lite hehe. MYS!

Vaknade sjukt tidigt idag (8-tiden) och blev hämtad vid typ 12. Nu sitter man här och bloggar samtidigt som ögonlocken vill neråt haha. Hoppas bara att jag piggnar till under dagen ;)






Gårdagens jag såg ut såhär:
Kavaj/tröja - Ellos.se
Tunika: Gina Tricot
Leggins: H&M
Väska: Cellbes.se (syns inte på bild)
Skor: H&M (syns inte på bild)


Postat av: Malin Viklund

Hoppas ni hade en rolig kväll :D kram

2009-07-12 @ 15:37:08
URL: http://www.malinviklund86.blogspot.com/
Postat av: ellen

Okej, jag har inte heller något planerat, ska vara med kompisar och gå på bio nån dag :P

2009-07-12 @ 19:16:03
URL: http://ellenheladagen.blogg.se/
Postat av: the one and only RUSSIAN!!

i like the booobie ;););)



DU KAN ALDRIG GISSA VEM JAG ÄR!!!!!11

2009-07-12 @ 21:12:09
Postat av: Beatrice [foto, mode & vardag]

yes :D

2009-07-13 @ 00:08:18
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Deniesé

sv: haha medlem i det där lovfilm eller vad det hette :P haha

Ser ut som om ni haft det trevligt :D

2009-07-13 @ 08:40:07
URL: http://liketolive.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0