God morgon! Bilder update !

Hej!
Nu har man vaknat till liv. Kom hem halv 4 igår och somnade då kanske 4. Mår dessutom riktigt bra idag. Drack inte så mycket igår heller så det är bra gjort av mig :) Jag fotade som ALDRIG förr igår som jag ska visa er bara jag har lagt in dem på datorn. (snart)

   




Gårdagens outfit. Klänning från Gina tricot :)

  


ja några bilder sen igår. Pallar inte att lägga in alla bilder ;)

Vad händer idag då? själv ska man BARA slappa. Ska väl kolla på massa filmer. Ser ut att bli regn dessutom så det gör inget om man är inne och latar sig ;) hehe 

Postat av: janni

sv: ja, det känns ju inte så snällt kanske hahhaha..

yes, jag kommer till sommarkrysset så då ses vi :D

2009-07-19 @ 13:13:05
URL: http://glife.com/janni
Postat av: Anonym

Mkt fina bilder :)

Jag har också lite bilder men orkar inte lägga upp några just nu.. är så himla slut i kroppen!!!



Ja det blir nog bara slappa för oss också .. i soffan xD hihi ...

Alexis skulle komma hit å hälsa på oss senare idag!!

Sköt om dig/er.. Ta hand om fredrik idag nu :P

Puss

2009-07-19 @ 14:19:38
Postat av: justina

hmm läcker kaka :-D

2009-07-20 @ 19:02:48


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0