Garnier Eye roll-on


Såg precis en reklam om Garnier eye roll-on. En ny produkt som tydligen ska ta bort påsar och mörka ringar under ögonen. Någon som provat detta? Hoppas verkligen att den är bra för jag blev sugen på att testa.

Postat av: TOBBE

Näe men va fan. Tjenare Madde. Hur är det läget med dig?! oj, det var en överraskning :D

hehe, jag började blogga för ca 2veckor sen. har haft min blogg i 2veckor imorgon och jag ligger redan 3:a som aktiv bloggare ;)-hade 1997besökare igår :D

så det går framåt. Hur går det med studierna för madde? Allt bra?!

hört att du umgås rätt så mkt med olsson?! stämmer det?! :)

tack att du frågar och bockar på den, det är bara bra för tillfälligt. vädret är det som förstör humöret och planerna :O

nyss käkat mat så kistan har fått i sig lite mat så dn klarar sig under kvällen. Hur är det med dig då, allt bra?

ska börja följa din blogg jag genom bloglovin :D

kram påre

2009-07-26 @ 17:20:44
URL: http://veteran.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0