Freeeedag


Hejsan hoppsan!
Idag är det fredag och solen lyser ute även idag. Imorse när jag vaknade kring 6-tiden så var det mulet och jag trodde faktiskt att det skulle komma regn. Nu verkar det inte vara på tapeten så att säga. Vad händer idag då? Jo jag ska ha en liten stallträff här. Nej inga hästar ska komma utan massa folk från stallet. Var ett jävla tag sen (läs år ) som alla vi träffades samtidigt och gjorde något skoj ihop. Idag kunde inte alla komma tyvärr men det ska vi se till senare i sommar. Idag tänkte vi träffas här hemma hos mig. Spela lite kubb, grilla, sjunga singstar och bara prata gamla minnen haha. Jag, Sofia och Emma tänkte väl även ta oss en stänkare eller två ;) *mohaha*




Jag kommer självklart ta kort under dagen hehe! Nu ska jag chilla en stund vid datorn innan jag ska damsuga och torka golv och slutligen slänga mig i duschen. Adjöken så länge!

Postat av: Karin

Här har det åskat mullrat och regnat...men nu skiner solen..:)

2009-07-03 @ 13:27:29
URL: http://lightelegance.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0