Fredag

Hejsan!

Idag öser regnet ner som vanligt -.- Visst bra med lite regn efter de alla dagarna med stekande sol men man behöver inte överdriva ^^ Hoppas det blir finare väder imorgon som de lovat då jag är bjuden på grillfest i Stocka. Tror jag ska dit, annars så blir det väl till att vara hemma som vanligt haha.

Vad händer idag då? jo Sofia ringde förut så jag ska följa med henne till Sundsvall och gå på Birsta lite granna. Tänker inte spendera så mycket dock ;) Men titta är alltid roligt. Innan dess blir det troligast en film eftersom jag förmodligen har två filmer från lovefilm.se i brevlådan.

Hoppas ni mår bra! :)

Postat av: Madde

I gbg har det regnat non stop i snart 48 timmar, inte så lite heller utan det bara öser ner!

2009-07-10 @ 13:53:45
URL: http://tras.blogg.se/
Postat av: lolla

hello

shit vad det hade hänt mycket här då....

är såååå himla trött på regnet att jag bryter ihop..

ska på 30 års fest ikväll i Ilsbo, ska bli skoj...

Annars har jag rensat ut garderober för fullt i regnvädret och virkat förståss :-)

kram lolla

2009-07-10 @ 14:00:30
URL: http://lollashus.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0