Filmkväll

Har precis kommit hem från en oplanerad filmkväll med massa kompisar. Det var Fredde, Jag, Jonas, Emilia, Nilsson, Lisa och Danne. Vi hade två filmer att välja mellan. Jag och Nilsson röstade för rysaren Welcome to the jungle men de andra ville hellre se amerikanska american-pie-inspirerade filmen College. Jag tycker filmen var rolig bitvis, snuskig (inte tuttar och snoppar snuskig utan bajs snuskig) bitvis och hade som vanligt en ganska tråkig handling.

Tre pojkar från high school hörde om livet på college och bestämde sig för att åka till ett college i närheten för att festa loss en helg. De förväntar sig massa villiga brudar och massa god sprit. Det blir givetvis massa tuttar och massa sprit men det blir lite mer ändå, lite av det de inte tänkt sig kan man säga...



Killarna gjorde i alla fall ett bra jobb som klarade dessa scener som filmen innehöll. Gillar ni american pie-filmerna gillar ni helt klart denna. Jag tycker det var för mkt vidriga scener och för mkt tuttar för min smak och skratten jag hade doesn't make up for that. Får endast 2/5 M av mig M M M M M

Postat av: Deniesé

Godmorgon ! :)

Aha okej, nej jag har ingen aning. fick för mig att den inte skulle vara det sen, men ja har noll koll :P hahah



Tack sötnos! ^^ Men det va inte riktigt min tur den här gången. Jag prövade nått nytt, med att inte gå in till en massa bloggar o be dem rösta på mig & det funakde ju inte speciellt bra. & ja gillar ju inte när andra gör så till mig så då vill inte ja göra så mot andra... haha :P

2009-07-09 @ 08:07:23
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Eva

Ja, ibland kan det blir lite för grabbigt... Tack för tipset, då blir det en annan film för mig :-) Kan ju passa bra att ägna sig åt sånt en sån här dag när det ösregnar. Eller så tar man itu med tvättkorgen som snart svämmar över... Usch, vill inte!

2009-07-09 @ 08:51:22
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: Pilla

Ja, de är ju skitskojj när man lärt sig:)



Jobbigt att ha en sån dag, men som sagt, man måste ju ha dåliga dagar ibland oxå ;)



Hur gick det med mattvalet då förresten?

Kramar

2009-07-09 @ 15:32:10
URL: http://pillapalmqvist.blogspot.com
Postat av: Linda

UPPDATERA MERA xD (som någon brukar säga åt mig) =P

Hihi...

2009-07-09 @ 18:56:06
URL: http://lindawik.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0