Dresscode Onsdag









Dagens jag ser ut såhär!

Skjorta: Gina Tricot
Byxor: Vero Moda
Ballerinaskor: H&M (syns inte på bild..)

Postat av: Deniesé

sv: ja missade begravningen jag med :p

2009-07-08 @ 11:50:57
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Pilla

Tack, det hoppas jag med:) Inge roligt att må såhär,speciellt inte på sommaren.

Tack haha. Jag har aldrig lagt ner någon tid på min bloggdesign, och har aldrig vetat hur man gjort banner heller :P Men nu har jag lärt mig haha!



Hoppas allt är bra med dig :)

Kram

2009-07-08 @ 13:12:33
URL: http://pillapalmqvist.blogspot.com
Postat av: Tobbe

Man tackar så mycket! :) Jo har denna nya blogg sedan någon månad tillbaka! Kul att se att du har en som jag kan spendera massor med tid att läsa också! ;) Hur lever livet annars då? :)

2009-07-08 @ 15:14:41
Postat av: Tobbe

Jotack, det är bara bra här, livet rullar på! :) När är du klar med studierna då? Bor du i Gävle nu alltså? ;) Kram

2009-07-09 @ 09:54:59


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0