Älskling krånglar..

Hejsan! Här sitter jag vid inte bara en, utan TVÅ datorer.. hej hej datanörd liksom hehe. Nej men jag för ju över bilder från min stationära till denna lilla nyinköpta älskling. Skönt att veta att det finns en backup på alla minnen. Dock har jag hittat ett litet fel. Eller något jag inte är nöjd med rättare sagt. Jag provade webbkameran igår och det bara svarta bilder. Trodde det hade med ljuset att göra så idag provade jag igen. Det gick inte så bra nu heller. Den har jättebra bild så länge jag posar. Men så fort jag klickar på "tag foto" så blir det en svart dimma över och så blir kortet svart. Kolla här neran får ni se.



(ursäkta bilden HAHAHHAH )
men här ser ni hur det ser ut medan man ska ta kort. hitta den rätta posen liksom.... MEN



så fort jag knäpper blir hela bilden så här.. sen återgår kameran till det vanliga igen.. Någon som vet vad som kan vara felet? Är jag verkligen så ful att jag inte fastnar på bild ens?  HAHAHAHHA 8-) :P


så ja, jag är nöjd med allt annat på min nya älskling tills detta kom fram !! blää hehe


Postat av: Becca

Hejsan. Du hade en skithärlig blogg :) Följa varandra på bloglovin?

2009-07-24 @ 14:02:40
URL: http://grrsexymama.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Oj det var inte riktigt i min prisklass inte :P

En fråga till, när man print screenar en sida så kan inte jag lägga ut den på tex bloggen, lika med paint"teckningar". hur lägger du ut dom, msåte man typ ändra filsorten eller nåt ?

Datanörden Carro.. Inte :P haha

2009-07-24 @ 16:12:53
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0