Snygga tapeter

Kikade in på blogg.se's startsida och fick se att en bloggare skrivit om annorlunda, supersnygga tapeter. Jag kikade själv in på hemsidan Your Wallpaper och hittade några fina som jag gärna hade haft hemma i huset.

 

  

Denna söta skulle jag kunna tänka mig i min framtida Walk in closet. Kostar 10 000 plus moms

 

 

Eller varför inte denna? Kostar också 10 000 plus moms

 

 

Denna fastnade jag för. Att ha denna i sovrummet? eller varför inte inna på kontoret?! Kostar 4500 kr plus moms

 

 

Denna tapet är lite dyrare, närmare bestämt 11 000 kr plus moms. Snygg är den iallafall. 


Postat av: anneli

Följ med mig ut!

2009-01-28 @ 15:22:04


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0