Övernaturligt?

Ni vet sedan tidigare kanske att jag är väldigt intresserad av det övernaturliga. Visst jag tror inte på allt hokus pokus men jag tror att det finns liv efter döden och jag tror på healing exempelvis eftersom jag upplevt båda delarna. Jag och mamma brukar testa lite saker ibland på varandra och idag testade vi en sak.


Man har händerna mot varandra med någon decimeters luftavstånd. Sen tänker man på ett föremål och den som har handen underst ska då känna detta föremål. Första gången jag och mamma provade detta tänkte mamma på en boll och jag kände efter ett tag något runt i min hand. Idag provade vi detta igen fast mamma provade istället med att tänka på något annat. Jag kände då ganska snabbt att det var något fyrkantigt hon tänkte på och det visade sig vara en liten ask hon hade tänkt på. Nu var det min tur att testa och jag tänkte på en pennudd mot hennes handflata. Ganska snabbt kände hon något vasst mot handen och gissade på en nål. VA?! är det en slump att vi satt 3 av 3? tror inte det. Det går inte att förklara men det är faktiskt lite äckligt hur man kan känna något som den andra tänker på. ;)

ja ni behöver inte tro mig, jag kan visa er någon gång! hehe

nu äre trolleri på femman
chiaoo

Postat av: Deniesé

Sv: Tack, japp det är jag som fotat :D

2009-01-19 @ 08:52:28
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Emma

Wow, coolt :D Jag gillar ju med sånt där. Blev sugen på att testa. Men är ju ensam hemma ;(

2009-01-19 @ 12:00:20
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0