Nu startar jag :P

Hello på er! Jag vet att sagt länge att jag ska ta tag i viktminskningen igen men det har aldrig blivit av. Andra saker har kommit emellan. Idag har jag börjat med Nutrilett drinkar och ska göra det iaf en vecka för att få en kickstart. Jag har också gjort en ny blogg enbart för träningen och viktminskningen och det. Så vill ni läsa om det och gärna peppa mig ;) hehe så ska ni klicka er in på www.justmadde.blogg.se/traning

kram på er :)

Postat av: Kinga

hej!

tack ännu en gång! men de e inte så svårt att rita på datorn. Jag har en touchscreen, med penna,men använder hellre musen...

Jag har kollat tutorials på nätet i både illustrator och photoshop, sen när man kan de, så e man ju goood to go!



Kram!!!

2009-01-25 @ 13:06:42
URL: http://kingadukaj.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0