LYCKA !!

åh jag är så glad :D Kollade precis på betyget över den utredande texten vi skulle skriva i kursen estetiska lärprocesser. Den var väldigt viktig eftersom den var en av tre uppgifter som var betygssättande för hela kursen och den var dessutom 9 poäng av 15 möjliga så förstår ni pressen jag hade på mig att skriva en bra text? Uppgiften var att skriva om något som berört oss på ett eller annat sätt under kursens gång och skriva det som en rapport med inledning, innehåll, rapportdel, agrumentation och avslut och den skulle vara skriven i akademisk form. SNACKA OM PRESS !!! hua vad jag hade ont i magen när jag skrev den ska ni veta. Trodde jag dök rakt ner i göra-om-träsket. 

 

När jag gick in på blackboard för att kika på betyget fick jag se detta roliga :) (klicka på bilden för att se den större..)

Jag måste nog börja att tro bättre om mig själv (a)

 


Postat av: Linda ("klasskompis") Andersson

Åh lyckost dej som fått betyg!! Hon började nog bakifrån i listan, Åsa i min grupp hade också fått betyg idag men inte jag som står längst upp på listan :( Hoppas att mitt kommer imorn Nervös

2009-01-27 @ 21:40:21
Postat av: Madde svarar

Linda

ja jag vet inte hur hon går för Anna och Åsa i min grupp hade också fått betyg och deras efternamn är juh på L men ja vet inte ja :) hoppas du får snart du med, redan imorgon :D
håller tummarna*

2009-01-27 @ 21:59:26
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0