Klädförvarning

Jag har tidigare nämnt att jag ska ha en walk in closet nu i det nya huset :) Jag vill inte ha kläderna instängda i garderober i ett stort rum utan jag vill direkt kunna se alla mina kläder (iaf de ja använder mest och festplaggen..)

Typ dessa som fanns att köpa på IKEA för ett tag sedan. Enkla att flytta då de har hjul och man får plats med massa plagg på ett snyggt sätt. Någon som vet om man kan köpa sådanna någon annanstans? :)


Postat av: Anonym

Jaa, alltså jag förstår dig. Och kommentarerna är till för att folk ska få yttra sig om det jag skriver. Men eftersom det var över 15 personer som kände sig påhoppade så tog jag bort det. Själv tycker jag inte det var ett påhopp av något slag. Men ja, folk får ju tolka hur dom vill. :)

2009-01-18 @ 20:13:54
Postat av: thezsa

nej stopp o belägg madde! jag köpte dom från ikea.. pinnen vek sig på mitten och sidbenen knäcktes.. okej man ska inte ha för mycket kläder men det är dålig kvalité .. men du kan ju alltid testa :P bara varnar dig. :D

2009-01-18 @ 21:09:56
URL: http://thheresse.blogg.se/
Postat av: sanna

hehe tack så mycket.. :P

(:

2009-01-19 @ 15:28:15
URL: http://sannajonssonnnn.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0