huslån och matlagning

Ja ni läsare, idag händer det mycket... det har hänt mkt idag också! Jag har redan vart på handelsbanken och snackat huslån (man läre juh kolla på olika banker..) och så har jag lagat mat och diskat och donat på lite. Nu är det skolarbete för heeela slanten. Ska skriva klart kladden och renskriva det tänkte jag. Det ska juh in idag så jag är lite sent ute men ni ska veta att denna uppgift var lite svår plus att jag ville utnyttja alla möjliga dagar. Jag har juh till midnatt på mig så detta ska nog gå bra ändå. HOPPAS JAG !!! haha!


Vinnaren av tävlingen ska jag snart presentera också! :) så håll ut :P

Ja vi hörs senare sötnosar
kram kram

Postat av: Linnea

SÅ himla roligt :) Eget hus å allt..

Känns de inte typ... JÄTTE vuxet?:D

2009-01-12 @ 17:10:28
URL: http://linnealundstroem.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0