Hälsingland tog hem segern!

Hejsan!

 

 

Bild från Aftonbladet

Har precis kommit hem från en tvkväll hemma hos Malin och Broberg. Vi kollade självklart på körslaget då Hanna tävlade för Bollnäs (hälsingland) och guess what?! HON VANN :) Känns juh kanon! De var faktiskt bäst tycker jag. Jag vet inte om det är för att jag bor i hälsingland eller om det var för att de verkligen var det, men ja tyckte att de var mer personliga i sina låtar än va erik var. GRATTIS till Hanna och Bollnäs iaf :) Min GI dag har annars funkat helt okej :) Jag kommer klara det denna gång! För att läsa mer om GI och min viktnedgång så läs min träningsblogg :)

 

natti natti på er sötnosar!




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0