God natt

Tro det eller ej men jag ska faktiskt lägga mig nu, och läsa i min bok.

Jag vet inte men jag känner mig konstig.. trött och pigg, ont i magen men ändå inte. Konstigt och svårt att förklara haha!

god natt på er sötnosar!


Postat av: Pilla

Ok vad kul! Hoppas det går vägen med banken och så=) Nä vad jag vet så är det välhållet huset. Vi tyckte dock att det var mkt vi ville renovera där, som nytt kök, badrum och så, så det blev så mkt pengar "för att vara i Harmånger" lixom. Men är ju bara för att vi vill ha våran stil lixom:P Är ju så noga jag, haha ;) Men det är ett stort fint hus! Och som sagt, vad jag vet så ska det vara bra skött =) Lycka till, hoppas det blir köp=) Vad händer i helgen då?Kram

2009-01-08 @ 23:03:55
URL: http://www.pillapalmqvist.blogspot.com
Postat av: Maria

Hej tjejen! Är allt bra? =)

2009-01-09 @ 09:43:13
URL: http://designbyristo.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0