fullmåne


Jag har haft det jättesvårt att sova de två senaste dagarna nu och jag vet att det kan låta töntigt men jag har faktiskt svårt att sova när det börjar bli och är fullmåne ute. Jag kan inte somna och när jag väl gör det så vaknar jag efter någon timme igen och det är skitjobbigt haha.








aja nu ska jag kolla klart på desperate housewives ;)

Postat av: Pilla

Åh Grattis! Skönt att banken gick bra=) Va kul =) Hoppas det går bra nu då så de blir nå köp! Ni verkar ju gilla det så jag håller verkligen tummarna för er nu =) Jo man brukar väl alltid vilja tapetsera om och få sin egen stil på huset lixom..men som sagt, det får ta lite tid=) Haha inte som vi som rev hela huset direkt:P Lycka till med resten nu;) Händer i helgen då?Kram

2009-01-09 @ 12:25:24
URL: http://www.pillapalmqvist.blogspot.com
Postat av: Weekie

Rufuuuuus du måste fixa och dona med min blogg.

Jag blir juh så less på den för den är så himla tråkiiig.. men det svåra är att jag vet inte hur jag vill ha den :S

2009-01-09 @ 12:52:04
Postat av: Magdalena

FAAAAN, jag glömde ju bort din födelsedag :O :O Förlåt, förlåt, förlåååt!!!! :O

2009-01-09 @ 14:36:46
URL: http://minajagochmigsjalv.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0