Bloggtorka

  

Idag har jag ingen vidare blogglust så var beredd på bloggtorka här idag.  Jag har köpt lite anteckningsblock till skolarbetet och jag har inköpt en stor matta Dollarstore idag. Mattan var hemskt fin och billig för att vara så stor. Den var 160 x200 cm och kostade 200 kronor. Man får annars lätt betala cirka 600-1000 kr för den storleken. Så det var absolut ett fynd och den ska med till huset så klart :)

 

Idag ska jag även packa lite till. Vet inte vad man ska börja med men det får bli något man inte använder så att man slipper leta i kartonger ;) jaja smarta madde fixar det på någe vis!

 

Hörs något mer under dagen :) hoppas ni mår bra

kraaam




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0