Bio


Så här på söndags kvällen gick jag på bio med pappa, hans sambo och Fredde. Vi kikade på Vi hade i alla fall tur med vädret igen. Det var länge sen jag såg ettan men det gjorde inget då uppföljaren inte fortsätter där ettan slutade. Nu har det gått 30 år och Gösta och Gun åkte med husvagnen i film ett. (vi hade i alla fall tur med vädret) nu ska de åka upp till Luleå då deras son ska gifta sig.

Ja filmen var juh ingen höjdare men den var extremt rolig i vissa scener. Jag skrattade gott på en del ställen!

De är juh även på kolmården i filmen och snacka om att jag längtar tillbaka till tiden vi var där med skolan. Fick gå backstage och vara där typ ensam i en hel vecka. Det var tider det :)






Nu ska jag fixa klart lite och sen ska jag fortsätta kolla på desperate housewives. Har bara 3 avsnitt kvar på säsong 2.

Postat av: Jennifer

Sv: Det går väl rätt bra, ska börja med träningen i idag/ikväll, men jag har gått ner lite över 5 kg sen den 1/1, bara på att ändra matvanorna :)

2009-01-26 @ 11:37:23
URL: http://theeasyway.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0