skitblogg

Hejsan!

 

Nu ikväll har jag suttit med syrrans design och FY FAN för krångel! 

För det första såg inte hennes orginaldesign med koder ut som det ska göra. Hon har då inte ändrat något alls i sin blogg innan jag gjorde om den och ändå har den konstiga koder och så som jag inte alls känner till. och tro mig,  jag vet hur "fashion" ser ut för det är enbart den jag arbetar med. 

 

För det andra så blev det fula mellanrum i opera och när man tittar i explorer så försvinner arkivet och det ner längst ner på sidan. Jag vet mycket väl hur man får upp den men det funkar fortfarande inte. I Lindas dator ser det dock ut precis som jag vill ha det. Okej inte precis men ändå mer som det tänkta än på min :S Jag får seriöst damp !!!!! VARFÖR blir det inte som jag vill? det har inte krånglat alls på länge nu. Detta är inte heller bra för självförtroendet.. nu slutar ja fan med designer !!! -.- haha...

Lindas dator i explorer

Lindas blogg i Opera (med alla jävla fula mellanrum...)

 

Lindas blogg på hennes dator i explorer.

kolla hur den blir i eran blogg haha.. klicka här för att komma till hennes blogg

 

VARFÖR blir det såhär? Olika på olika användare? och varför all detta krångel? har fan aldrig hänt förut :(

himla skiiit.... 


Postat av: Cissi

På min dator ser den ut som bilden längst ner!

2009-02-02 @ 21:48:16
URL: http://elofson.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hehe vilken tur då :P Jpo det är bara bra :P med er då ? mitt uppe i flytten nu eller.? Ska föresten gå å sova nu. så natti natti

2009-02-02 @ 22:02:16
URL: http://elofson.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej sis . Tack så mkt för att du hjälpte mig med Bloggen :D Den blev skit bra tycker jag :D :D

Och det ser ut som bilden längst ner .

Så allt e bra och fint :D

Puss

2009-02-02 @ 22:36:40
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Linda

Men hur får du så att det är rosa där du har skrivit rubriken? det e snyggt!

2009-02-02 @ 22:39:36
URL: http://lindawik.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0