Shopping

Milkshakeglasen.

Nu är man hemkommen från stan. Har vart och besökt mina pluggpolare sen har jag och syrran åkt runt på lite affärer och fixat lite shopping. Jag hittade ÄNTLIGEN två milkshakeglas och de kostade endast 20 kronor för två stycken på DollarStore. Jag hittade även 6 stycken stora caffe latte glas för 30 kronor på Ö&B. Köpte även stora muffinsformar så ikväll ska jag baka muffins med bär i. GOTT !! Jag vet att jag egentligen inte får äta dem men ska man unna sig någon gång så blir det hellre muffins än massa godis! :P hehe

 

caffe latte glasen, nice med stora glas.

Vad gör ni idag då?

kramis


Postat av: Linda

Inte skrev du om att jag råkade slå en gubbe e..Haha!

2009-02-06 @ 15:24:25
URL: http://lindawik.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0