Sega burk

Nu sitter jag vid min dator.. Blir genast påmind om att jag borde rensa den för något gör att den hela tiden fryser sig och är allmänt seg. Tråkigt eftersom jag nyss formaterat om den lilla burken. Aja bara hålla tummarna över att det är ett litet virus som jag får bort, eller att något ska uppdateras haha!

 

Nu ska jag sätta mig i photoshop och fixa till bilderna på huset :) De kommer snart!

kram


Postat av: Magdalena

Ojoj, det var ingen grej som har hänt, det är jag som är sjuk. Febrig och förkyld ;)

Spännande med huset =D

2009-02-20 @ 17:10:03
Postat av: Wera

Jag hatar när man måste rensa ut datorn för att den är så seg! Sitter och raderar bilder själv. Påminner mig själv konstant om att jag måste köpa en extern hårddisk, men man har ju aldirg tid eller råd!

Kul att Ola har en blogg också, diggar honom!



Sv: Tack!

2009-02-20 @ 19:31:19
URL: http://whitennerdy.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0