Melodifestivalen 2009

Medan jag packar och donar på som bäst lyssnar jag samtidigt på Rix fm där dom nu snackar om melodifestivalen. Märks tydligt att jag är en upptagen kvinna numera haha, för jag hinner inte ens med tvn längre känns det som. Jag är ett stort fan av melodifestivalen och har kollat varje år så länge jag kan minnas. Jag tänker självklart se i år med. Lördag har jag lovat att spendera med mamma, syrran och brorsan då mamma fyller år på måndag men man kan alltid se repris? :) 

 

På lördag drar iaf första deltävlingen igång. Denna gång i göteborg. I första deltävlingen tävlar

 

 

 

 

 

1. Nina Söderqvist- Tick Tock

2. Jonathan Fagerlund- Welcome to my life

3. Shirley Clamp- Med hjärtat fyllt av ljus

4. Scotts- Jag tror på oss

5. Emilia- You're my world

6. Alcazar- Stay the night

7. Caroline af Ugglas- Snälla snälla

8. Marie Serneholt- Disconnect me

 

Starkt startfält måste jag säga. Alla utom Caroline är juh bra. Svårt att säga nu vilka jag tror kommer vidare, får se efter att jag hört låtarna :) Vilka tror ni kommer vidare? vilka har ni som favoriter? :)


Postat av: Pernilla

HEJA MARIE SERNEHOLT :D :D :D hahaha rösta på henne tycker jag ;)

2009-02-05 @ 22:42:07
URL: http://pernillaaa.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0