Mellomissen


Alcazar var kvällens bästa och mina favoriter (fler kommer väl...) till finalen het klart!

Nu idag innan jag gick och jobbade så kollade jag på reprisen av Melodifestivalen och jag måste säga att jag är besviken. Jag gillar inte Petra som programledare och jag gillar inte den nya röstningsmetoden. Jag gillar dessutom inte heller att låtskrivarna får sitta själva i publiken. Det hela känns så jävla fel. Det känns som om de skyndar sig igenom hela bara för att folk ska ringa så mkt som möjligt. Fokus på artisterna försvinner då de hela tiden tjatar om att ringa hit och ringa dit. Jag gillade det inte alls. Jag tittar endast i år för att jag gillar musik så mkt så jag vill  se det. Det är ett jävla fiasko känns det som.

Dessutom fattar jag inte hur Caroline af Ugglas kunde gå vidare? När under de tre minutrarna var låten och framträdandet bra? Jag fattar inte. Jag gillade första bidraget Tick Tock. Den hade gärna fått gått vidare istället för Caroline. men men! alla tycker ju inte som jag ;) hehe

Postat av: Emma

Jag tycker exakt som DU! :p Fattar inte alls hur "snälla snälla" kunde gå vidare och jag fastnade för "tick tock", lät lite som Vanilla Ninja, och dom gillar jag! Dessutom var hon ju från Bollnäs så det var lite kul! :)



Petra ärverkligen urkass, kan inte fatta att hon är en komiker!? Hon är ju inte ens rolig... Hon FÖRSÖKER men lyckas inte...



Som sagt verkar det bara som doms ka ha så många röstningar som möjligt bara för att få in pengar.. SJUKT!



Som sagt, ett fiasko i år.. men jag ska titta ändå.

2009-02-09 @ 21:04:38
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: merlyn

det var verkligen helt klart rätt att de gick vidare. de va suveräna :D kram

2009-02-11 @ 14:35:29
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0