Män som hatar kvinnor

Män som hatar kvinnor var mycket mycket bra. Jag vet dock inte om det var bra eller inte att jag hade läst boken före. På ett sätt var det bra eftersom jag visste redan innan vad det handlade om medan syrran frågade mig varför han gjorde så eller vad det där symboliserade. Dock satt man och väntade på saker som hände i boken som aldrig hände i filmen. Jag menar då bland annat förhållandet med Cecilia. Det är juh ganska mycket av det i boken, och ingenting i filmen. Sen var slutet i filmen olikt från slutet i boken, så ja det var väl både bä och bu med att läst boken innan.

Har ni sett filmen? vad tycker ni om den? :)


Postat av: [ Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg

Jag har inte sett filmen men den har ju fått väldigt bra recensioner :)



Ha en trevlig helg!

2009-02-28 @ 12:29:18
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Anonym

känner du ola.....

2009-03-01 @ 10:43:20
Postat av: Anneli

Mikael Nyqvist var in å handla av mig igår faktiskt (; (=

2009-03-01 @ 11:37:04
Postat av: Madde svarar

Annelie:

hahahahaha jasså gjorde han? ;) nice nice



Anonym:

nja känner och känner... han vet vem jag är och så ;)

2009-03-01 @ 16:45:16
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0