första dagen i huset

Hejsan hoppsan!

Nu sitter man här i huset och skriver. Det är mer eller mindre kaos här eftersom jag har saker både här och i lägenheten. HUR FAN kan man ha så mtk skit? haha! 1000 saker som man inte trodde att man hade. Hela dagen igår gick åt att föra över saker till huset och packa upp. Idag ska jag upp med gardiner och packa upp det som finns i kartongerna. Sen på eftermiddagen /kvällen ska jag och syrran åka och hämta katterna och lite mer saker.. typ min dator och det! Vill vara klar med detta nu så man kan njuta av helgen men det kan man väl inte gissar ja hhaahha!


Ja jag återkommer väl med fler tråkiga flyttinlägg under dagen haha

kram på er

ps.. det var kallt att sova här inatt haha.. kanske man måste elda mera? :P



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0