Film och tankar


Kan inte direkt säga att jag är på topp idag heller haha men jag försöker som sagt att se framåt. Jag vet juh hur glad jag blir av att ställa mig på vågen och se att jag är några siffor mindre varje gång :) Det är en underbar känsla som i alla fall för stunden får mig att tänka på annat än hur dåligt jag egentligen mår under dessa senaste dagarna.

I alla fall tänke jag träna lite idag med. Ska ut på en promenad nu med hunden och sen tänkte jag träna yoga. Hela programmet idag faktiskt. Lika bra att hjälpa cambridge på traven så att säga haha. Dock kommer jag självklart se till att dricka extra mycket vatten OCH sluta om jag känner mig sämre självklart så oroa er inte ;) hehe

Såg även Djävulen bär Prada idag igen.. Den är juh bara för bra haha. Får en att tycka att det lilla är bra som det är right?

Postat av: Anonym

Du får ta och komma på en promenad hit också någon dag och se hur (fint) vi bor i centrum som dem säger :p haha! :p

2009-02-26 @ 21:40:24
Postat av: [ Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg

Det är en bra film men boken är bättre (; Kanske för att jag läste boken först!

2009-02-27 @ 10:41:48
URL: http://viktoriae.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0