en stund i rampljuset

Hejsan!

Idag är det fredag och lilla jag ska städa ur lägenheten med syrran. Får se om vi hinner klart idag eller om det kommer att ta två dagar. Jag tror mer på det andra alternativet men det är dock bara 56 kvadrat att städa. Inte direkt ett slott ;) hehe

Igår var jag även på blogg.se's startsida och man man säga såhär: Det märks så tydligt när man är där. Statestiken och kommentarerna ökade tydligt och jag klagade inte ;)

Postat av: Tess

hehe japp va med på deras framsida med förra v å sen dess har ja massor med läsare så va rädd om dom :)

hoppas du kikar tillbax hos mej kram

2009-02-20 @ 12:30:02
URL: http://misstessan82.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0