en slut Madde

första hela dagen i huset är snart över och jag kan säga såhär:

1. jag hatar att packa
2. jag hatar kartonger
3. jag kommer STORTRIVAS här :)
4. längtar till sommaren då det är varmare och då man slipper ha elementen på x)


efter att ha packat och packat upp 10 kartonger idag och strykt och hängt upp lite gardiner så man kan säga att jag är skapligt less på att packa upp och ner saker och ting. Jag har dessutom jävligt ont i fötterna efter allt spring haha. Mina tre underbara katter är här nu också vilket är underbart skönt. Jag hade lite dåligt samvete igår när de var kvar i den nästan tomma lägenheten MEN jag ville föra över dem hit när det mesta var klart. Dels för att de skulle känna sig tryggare då de förhoppningsvis skulle känna igen sakerna och doften men även för att slippa behöva stänga in katterna i något rum när man öppnade och stängde dörrar för att packa in lådor. Nu har vi kanske ett lass med saker kvar i lägenheten och det kan man köra in direkt i garaget för att sedan packa in.

Nu snart kommer syrran över igen med lite mat. Det har inte ´varit så GI vänligt idag. Jag har inte ätit något mer än lite laktosfri yoghurt imorse. Inte bra jag vet , men hade massa saker kvar i lägenheten plus att jag inte har hunnit göra någon mat haha. Men nu så ;)

Hoppas ni mår bra och att vi kanske ses på lördag då jag ska ha dildoparty  hemma hos mig ;) kära Erica kommer över och har en visning (eller vad man nu säger...) ska bli trevligt!


kramis på er sötnosar

Postat av: Anonym

Vad rolig att du känner att ni kommer trivas där :) Lycka till med huset. Kram

2009-02-12 @ 21:11:29
Postat av: marie

Lycka till med huset nu gumman, kommer att komma upp till dig o hälsa på det lovar jag <3

2009-02-13 @ 14:38:56
URL: http://starmi.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0