Äventyr med Sofia


Precis hemkommen från en kväll med Sofia. Det var länge sedan jag var med henne så det känns otroligt bra för min själ nu ;) haha. Vi var till stan och tvättade bilen hennes och så fick jag en film av henne. Köper man aftonbladet idag får man första filmen i Irene Huss serien- Tatuerad Torso. Den har jag faktiskt inte sett men jag tänkte samla alla 6 filmerna nu då.. Om jag kommer ihåg det vill säga haha!

Nu efter första cambridge dagen så känner jag att det kommer gå bra detta. Jag hade en svacka förut idag men den är över nu... för tillfället iaf. Kanske jag kommer må sämre imorgon eller dag tre men jag vet att det kommer nog gå bra. Bara att tänka på hur det kommer vara nästa månad eller månaden efter det. När kilona är borta. Iaf några av dem.


Nu ska jag ta och dricka en liten vatten eller något.. ciao bella



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0