julbestyr

Idag har jag städat det sista, satt upp julgranen och lagt paketen under hihi. Jag fick även min första julklapp, nämligen melodifestivalen-biljetter till övik i februari :) Jag ville hellre ha till genrepet eftersom jag vill lägga energi på att rösta på Ola när det verkligen gäller ;) Dessutom är genrepen minst lika bra som på kvällen så ja :) Jag är billig i drift kan man säga haha. Så jag och Fredde är i arenan den 5 februari kl 19.00 jag läääääntar haha.

Imorgon är det den 23:e och då ska jag göra mycket. Ska in till stan och handla mat med mamma och sen åker hon och brorsan med hit så ska jag och mamma laga massa julmat och mysa på kvällen med nötter och glögg och massa gott och spela bingolotto (haha) OCH VINNA !! :P


Postat av: Emelie

haha jag ska också spela bingolotto haha Och fira min mamma som fylle år hehe ;)

2009-12-22 @ 16:55:37
URL: http://starblind.blogg.se/
Postat av: Nypan

Sv; Hej hej. Jo det är bra här, sj? Jo de blev som ja trodde :( På fredagen samma vecka kom de ut, va typ ½dm långt. Såg ut som en snigel (utan skal då). Äckligt äckligt :( Hoppas allt är bra med dig/er :) KramKram

2009-12-23 @ 12:00:59
URL: http://nyyypan.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0