Hemma igen

Hejsan trogna läsare. Nu är jag hemma igen. Blev en kort vecka. Mycket slapp vecka faktiskt. Har inte gått heldag någon dag alls men jag har hunnit med ett prov och en redovisning så jag är nöjd ändå ;)


Jävlar vad snö det har kommit eller hur?! Det var snö upp till knäskålarna på mig nu när jag gick in till huset haha. Helt galet att allt detta kommit på bara 3 dagar. Det ska snöa hela natten också sägs det så jag antar att det är mer att skotta imorgon ;)


Postat av: Hanna!

Ja det verkar ju ha kommit hur mycket snö som helst där nere. Här i Sundsvall har det inte kommit en snöflinga heller :S

2009-12-16 @ 19:31:28
URL: http://hnaolsn.blogg.se/
Postat av: Linda

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ :)

Kolla in min blogg :D sååå fiiin :)

Emma Viklund har gjort den :D



Hoppas allt e bra med er :D

Puss

2009-12-19 @ 00:42:54
URL: http://lindawik.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0