Gillar vs Gillar inte denna vecka



GILLAR:

* Vatten- Jag dricker helst vatten nu och kan dricka det hur mkt som helst varje dag haha. Det har aldrig smakat så gott som nu
* Frukt- Jag älskar frukt, har alltid gjort men nu är det liksom frukter som får munnen att vattnas. Det är helst melon som står för intaget. Har även vart inne på mandariner men det gick över efter bara någon vecka.



GILLAR INTE:
* Strips- fy fan, förut älskade jag strips men nu kan jag inte äta det. Det är för salt och får mig att må illa
* Godis- Jag kan äta det men inte många och absolut max en gång i veckan. Det tilltalar mig inte längre, inte ens choklad :O
* Pizza- Visst jag har aldrig vart en pizzalover men nu vill jag inte ens känna lukten av en pizza. Det får mig att tappa matlusten faktiskt och jag tycker det är för salt det med.
* Läsk- Var ett tag inne på Sprite men nu vill jag inte ha läsk alls, det smakar inte gott och det är inte heller något som tilltalar mig just nu. Däremot Loka och Ramlösa ;) Men det är inte läsk heller så haha


Som ni ser så har några likes ändrats till disslikes. Konstigt hur hormonerna styr men jag är bara glad att det är nyttiga och bra cravings jag har och att det inte är massa chips, läsk och godis jag måste ha. Hur skulle jag då se ut efter 40 veckor? ;) haha

Postat av: Linda

HAHA... LOKA & RAMLÖSA .. Hahahah Jadu sis ;)

2009-12-31 @ 01:36:59
URL: http://lindawik.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0