Fullt upp

Hejsan!

Im alive! Man kunde kanske tro annat haha. Jag har bara glömt bort bloggen och datorn över huvudtaget i någon dag nu. Har inte hunnit ska jag väl kanske säga. Jag har nämligen haft fullt upp med skrivuppgiften och jag har vart med Sofia och julhandlat och bakat knäck och så. Idag blir det fullt upp också. Vi ska till sundsvall och handla det sista, sen ska vi på inflyttningsfest. Fullt upp idag med alltså!

Igår fick jag brev om att jag fick stipendiumet jag ansökte om i november :) 22.000 kronor :D Inte fy skam höhö! Kommer bra till hands nu när man ska fixa körkortet och bebis kommer.

Ha en bra dag allihopa!

ps, idag gick jag in i vecka 14 :)

Postat av: Linda

Wow du har uppdaterat xD Hehe! =P

Ja visst blev headern fin :)

Ja hon är så sööt, fast det är hon ialla kläder =P



22tusen jävla kronor. SKÄNK MIG EN SLANT!!!!!!!

Moahaha

2009-12-19 @ 11:37:46
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Patricia

Grattis till stipendiet!!

2009-12-19 @ 18:50:30
Postat av: sara

vart sökte du stipendium?

2009-12-21 @ 22:56:56
Postat av: madde

Patricia: tack :)



sara: alla barn till anställda på bruket i iggesund (eller holmen överhuvudtaget) som studerar efter gymnasiet kan ansöka om detta stipendium varje november som man då får utbetalat varje december dagarna innan jul. :)

2009-12-22 @ 15:47:58
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0