Skogsritt och paint

Nu är jag helt slut ska ni veta
. Jag stack till stallet vid 10.00 och kom hem vid kvart i 1 ungefär. Cyklade ju dit och cyklade hem. Red typ 1 timme ute i skogen och borstade henne länge. JAG HATAR MIN UPPFÖRSBACKE !!! Jag kallar den mördarbacken kort och gott. Den är ju det haha. Typ 90 graders lutning .. jag lovar !

Nu ska jag vila upp mig lite innan det bär av till Edsäter för att assistera hovslagaren Anna-Karin med Sofias häst. Evelina följer också med. Nice! Dock hoppas jag att det slutar regna så att inte vi behöver stå ute i spöregn och sko haha. Det vore inte så kul.

Märks det föresten att jag hade tråkigt ?? Jag RITADE I PAINT ?! Det händer fasen inte så ofta och shit va svårt de var att få det någolunda bra med laptop. utan mus liksom.. då blir allt så hackigt. Nej fy haha!

Postat av: Maria [Bloggdesinger]

Hur är det med dig då tjejen?:-)

2009-08-21 @ 13:52:14
URL: http://mariaelisabethristo.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0