Tapetserat



Har spenderat dagen med Hanna-Karin. Hjälpt henne att tapetsera i hennes lägenhet och sen har vi kollat på film. Blev Sur's up. Trodde jag hade sett den men verkar inte så haha Den var iaf riktigt bra. Snyggt gjord om inte annat haha. Nu sitter jag och kollar på sommarkrysset (5e september säger jag bara haha ) och så fort detta inlägg har blivit publicerat ska jag svara på kommentarer :D alltid lika roligt!

Postat av: Emmy

5:e september jaa :D ska du dit då?



sv: Ja gör det vettja ;) jag går sån linje på gymnasiet, vi håller på en del med naglar, så jaa :) hehe.

Åh tack så mkt :D

2009-08-01 @ 23:28:34
URL: http://onlyemmy.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0