Spillt blod och brännblåsor

Helena ringde vid halv 12 och undrade om inte jag kunde komma över och hjälpa henne lasta Saga och hennes föl så att de kunde åka hem igen efter betet. Visst sa jag och åkte dit. Jag hade inte förväntat mig att hon skulle vara så krånglig haha. Hon stegrade, kastade sig och rullade runt på backen. Det var hemskt att se men det gick till slut och jag har ju några skadade fingrar och brännblåsor efter grimskaftet haha. Skulle rida Docka sen men hon vägrade gå över lerpölen som var i hagen och jag hade så ont i armarna efter tidigare händelsen så att jag pallade inte bråka utan gick hem istället. Blir ridning imorgon efter att vi har fixat hagen istället :)

Nu ska jag lägga in mina bilder från gårdagen och blogga om det snart :)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0