Skitdag som blev bättre?!


hejsan sötnosar!
Denna dagen har verkligen inte varit sååå himla bra ändå. Det har krånglat för lilla mig precis heeela dagen ! Boyen har varit lite hängig, har haft sjukt tråkigt, lite planer med Charlotte har krånglat som f-n och ja, allt har krånglat. Jag drog till stallet och då var det som om allt vände..

Jag gick ut till hagen för att hämta Docka och sötnosen kom travandes till öppningen. Sånt gör mig glad :) Strax efter det får jag ett mess av Charlotte att det inte längre såg så mörkt ut. Ridturen gick hur bra som helst och jag tog en skön powerwalk hem. När man kom hem loggade Ola in på sidan PRECIS samtidigt som mig och jag fick ett svar. Boyen mår dessutom mycket bättre nu också. Dagen blev som sagt bättre :)


Vad har ni gjort idag då? :) ngt roligt hoppas jag.




En gammal bild på Docka. Ska fota nya på henne imorgon tänkte jag :D

Postat av: TOBBE

vi skulle gå 6km promenaden inne skogen här vid öster, men han pallade inte trycket verkade som.

klart du vågar göra ett videoinlägg kvinna.

Träna framför spegeln och spela in, om det inte blir bra så gör du bara om. men de gjorde inte ja, jag körde rätt på sen vart de som de vart med videoinlägget, hahaha :D



madde passare. ;)

2009-08-04 @ 22:16:31
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: TOBBE

en trött tobbe lämnar ett fot avtryck och att hoppas du kommer sova gött, för det ska jag alldeles strax göra.ska svara på de sista kommentarerna.

godnatt kram

2009-08-05 @ 00:42:17
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: Carro

Vad fin hon är !

2009-08-05 @ 02:01:52
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0