Shopping

Var och shoppade lite på stan med syrran. Hittade faktiskt inte så mkt. Fanns inget jag ville ha på Gina heller :O katastrof då eller? haha Nej men jag fastnade faktiskt för en typ tunika i jeanstyg men jag köpte den aldrig. Varför vet jag inte haha. Sparade pengar iaf ;P



Hittade ett lila linne på Indiska på rea. 30 kronor var rena fyndet tyckte jag, tills jag kom till kassan och kassörskan sa att det var halva det , dvs 15 kronor. DAGENS FYND eller vad? De har kostat 129 kronor.



Köpte hårfärg också. Jag känner mig gråhårig haha så det ska bli nice med lite mer färg :)



Hittade även ett snyggt nitarmband på Lindex. Kostade bara 39.90 kronor! Dagens andra fynd!

 

Var in en sväng på systemet också och köpte mig mitt favoritvin VARM & KALL och även Black Tower som jag blev lite smått förälskad i när Evelina visade mig det när vi målade i Sofias stall förra helgen :)


Postat av: Emmy

Vilket fynd på linnet :o fint vare ! jag älskar lila :))

2009-08-29 @ 19:45:08
URL: http://onlyemmy.blogg.se/
Postat av: JessicaViberg

ååååååååååååååååååååh vilket fint armband!!!!! :)

2009-08-31 @ 20:54:28
URL: http://jessicaviberg.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0