Ridning och tv

Nu har jag precis varit och ridit en sväng. Hur skönt som helst. Dock ramlade jag av haha. Hon brunstar nu och var pigg och bockade. Hej då sa jag och flög iväg som en vante haha. Landade på huvudet och tappade luften rejält. Ni skulle ha hört när jag försökte prata HAHA. Läskigt var det men det gick bra och upp i sadeln igen var det. På vägen hem går vi dessutom förbi en hingst. Hon började trippa och typ bocka och ha sig igen. Jag fick göra skänkelvikningar förbi för att hon inte skulle se han. Suck haha. Imorgon ska jag nog rida åt andra hållet så att hon slipper se han iaf hehe.

Sitter och kollar på Fantastic 4 på 3an nu. Vad gör ni då? =)

Postat av: Emmy

sv: ah jag vet, det blir så för mig oxå ibland, är nog bara för jag hade rosa innan ;) hehe. men knäppt :o



Jaha det är fyra böcker :) jo jag får nog ta & göra detta! :D

2009-08-09 @ 21:50:09
URL: http://onlyemmy.blogg.se/
Postat av: Eva

Vad jag gör? Ja, jag försöker göra flera saker samtidigt :-) Några kompisar kommer över i morgon, så jag fixar en paj. Samtidigt bloggar jag :-) Och TV:n står på för fullt, fast jag inte kollar. Ska snart börja städa lite... Känner mig rätt odisciplinerad ikväll :-)

Men du, vad läskigt att bli avkastad av hästen. Du kunde ju gjort dig jätteilla. Jag skulle nog inte vågat mig upp på hästen igen :-o

2009-08-09 @ 21:54:21
URL: http://evasblandning.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Men ajajaj, stackars din näsa :( Tur att det gick relativt bra iaf!

2009-08-10 @ 20:28:32


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0