Redan kväll


jag är mycket mycket nöjd med denna bild. Sminkningen är riktigt fin och jag gillar mina ögon på denna bild :)


REDAN KVÄLL?! Det går sjukt snabbt nu måste jag säga. Jag hinner ju inte göra någonting känns det som, även om jag egentligen har hunnit med ganska mycket ändå. Jag har varit ner till stocka för att kika på lite fyrhjulingar och motorcyklar, jag har varit till stallet och målat hinder, käkat lite mat med Sofia och HK sen har jag ridit Docka med Sofia- curre och HK- Tuzze. Gick mycket mycket bra. De var fina alla tre ;) hehe

Vill ni se lite mer bilder sen veckan nere hos Emma eller blir det tjatigt? hehe



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0