Rastlös

Jag är jäkligt rastlös nu faktiskt. Har käkat lunch för en timme sedan ungefär. Blev sallad sen igår plus en smoothie gjord på banan, kiwi och mjölk. Gott var det faktiskt hehe. Nu funderar jag på att träna lite yoga så man gör ngt. Jag har liksom gjort klart skoluppgifterna, läst boken och jag har tvättat. Hunnit med mycket idag jag. Duktig jag är då. haha

Hittade en ny blogg idag som jag tycker var extremt rolig haha. Nbitchie. Hon skriver om andra bloggar, lite som bloggkommentatorerna fast mer roligt hehe.

Postat av: Sara

Jag hittade också den bloggen igår. =) Lite mobbing kanske men äh, dom får faktiskt skylla sig själva de där fjortisbloggarna! xD

2009-08-21 @ 12:54:45
URL: http://saralouiise.blogspot.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0