Morgonpigga Madde

 

Idag gick jag faktiskt upp halv 7. Ja ni kanske inte tror mig haha men Jag gjorde faktiskt det. Jag ska erkänna att jag hade aldrig gjort det om det inte var för att Sara skulle till bussen vid halv 9 haha. Jag ska dessutom erkänna att jag znoozade till 7. Vi käkade frukost och sen gick vi till bussen. Det tog ungefär 40 minuter allt som allt och det var extremt skönt att gå en långpromenad så tidigt på dagen. Jag hnner med massor av mer saker liksom. Jag ska rida idag (ikväll), jag ska hinna med lite yoga tänkte jag. Dessutom ska jag hinna med att fota lite mer blommor (de sista) och sen ska jag plugga klart. Skriva in två inlägg (iaf ett) kring tekniken. En fullspäckad dag med andra ord men lika bra att hålla igång medan man kan eller vad säger ni ?! haha

Vad händer för er idag? Torsdag som det är idag.

Postat av: Carro

ja de är ju väldigt nära. bor ju i vallentuna vilket också är jäkligt nära åkersberga som österskär ligger i.

haha fan vad är oddsen liksom, din polare flyttar ner till sthlm till sama ställe där jag bott i 13 år.

och klart vi ska ses när du kommer ner nästa gång. blir askul ju !



heh det kommer bilder, någon gång. har faktiskt inte något kort på honom ännu, men det kommer:D

2009-08-20 @ 12:00:19
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/
Postat av: ANNA

hoppas du har en bra dag :)

2009-08-20 @ 13:16:40
URL: http://annaliindstrom.blogg.se/
Postat av: PERSSON

06:30? galning :D här sover man ut.

hoppas du får en fortsatt trevlig dag:D

2009-08-20 @ 15:31:18
URL: http://tobiasson.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0