Min resa del 1

Eftersom det finns så otroligt mycket att berätta och så otroligt mycket bilder så gör jag flera delar, vet inte hur många ännu men iaf 2 delar :D Började med att jag i tisdagseftermiddag åkte till Ljusdal för att åka Herjedalingen till Stockholm. När jag precis skulle på bussen så började det spöregna. verkligen ösa ner så mina skor och jeans blev alldeles blöta men det torkade på bussen. Det fanns som tur var internet på bussen som ni kanske minns så jag höll mig sysselsatt tills dess att Charlotte klev på i Bollnäs. Vi var nere i Stockholm vid 8 och vi gick direkt på toaletten och sen köpte vi tunnelbanekort och gick för att åka tunnelbana till Emma. På andra stationen ser vi ett bekant ansikte. Det visade sig vara Therese, Olas maneger. Hon sätter sig vid oss och vi snackar om en massa saker. Om Ullared och om hösten och så vidare. Sjukt kul att vi hade sådan tur haha. Ja menar det finns många vagnar och många tåg men vi hamnade på samma och det var lite kul tycker vi. Bra start på äventyret haha.
 
Väl framme på Danderyds sjukhus hämtade Emma oss där och körde hem oss till henne. Det var nämligen massa krångliga byten och så som gjorde att det blev enklare om Emma hämtade oss, och inte klagade vi ;) hehe. Vi drack ett glas vin på kvällen Emma och jag när vi kom till huset och Charlotte nöjde sig med vatten hon. Kanske smartare det ;) Vi packade upp och sedan kom även Linnéa över vilket var jättekul, länge sedan man träffade henne också ju.
   
Dagen efter gick vi upp tidigt för att hinna med 09.09 tåget. Det var inga problem, varken att ta sig dit, att hitta eller få plats haha. Ja ni kan läsa mer häääär



Showen var bra som vanligt ;) Han såg inte alls nervös ut nu som han gjorde i Järvsö hehe vilket var superkul att se :) Hans energi smittar av sig kan man säga hehe. Vi satt och log mest hela tiden. Kom även en och annan tår haha. Jag blir galen på mig själv, ibland är man för blödig så att säga hahah! Signeringen var sjukt rolig hahhaa. Fast vi var trötta och blöta allihopa. Filmade signeringen så har inga bilder att visa förutom bilderna på Ola och mig och gruppbilden men den kan ni se igen här.


sjukt skön hotellsäng :D

fin utsikt från bussen från hotellet.

Det var del 1 det. Resten av veckan kommer i ett annat inlägg ;)

Postat av: Madde

Diggiloo var grymt!

2009-08-16 @ 21:54:51
URL: http://tras.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0